lördag 28 juli 2012

Semestern slut men börjar igen

Ja hur går det ihop?!
Jag och sonen kom hem från Stockholm i torsdagskväll. Så då var den semestern slut. Två veckor hos mamma är inte illa!
Men det tär på den förbannade kroppen. För jag kan inte bara slänga omkull mig och vila när jag behöver. Och sen kräver ju så klar sonen sin del. Vilket inte är konstigt alls. Sen har vi ju då lilla mamma. Som stressar på precis som de flesta Stockholmare. Så tempot är mycket högre än vad jag är van vid. Så när vi kom hem var jag totalt slut och fick ta till megapiller för att kunna sova. Aj aj aj...
Så blev det fredag och Emil blev hämtad av sin pappa. Så då började liksom min semester om igen! ;-)
Den kommer för visso mest bestå av vila och rehabilitering. Och inte vet jag hur länge den varar heller. Misstänker att Stefan slänger in handduken och kommer med Emil i mitten av veckan...
Men jag ska försöka njuta av den lilla tid jag får. Bl.a. ska jag försöka ladda ner alla bilder från resan och göra en fotobok till Emil. "Emils äventyr hos mormor" Det ska bli kul!
En liten söt bild avslutar jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar